Štěpánka Mottlová – „Magazín je příležitost pro nás všechny ukázat, že ženy jsou a vždycky byly dobré řidičky“

Štěpánka Mottlová je základním pilířem projektu #Holkazavolantem a nám se po 5 letech podařilo vyzpovídat právě ji. V tomto rozhovoru se dozvíte plány na příští sezónu, novinkách, které nás čekají zde v magazínu.

Ahoj Štěpánko je trošku divné se ptát na věci, které vím, protože jsme si blízké, ale čtenáře určitě bude zajímat, co chystáš příští sezónu, kde a hlavně v čem tě uvidíme.

Zdravím všechny čtenáře, je mi obrovskou ctí zahájit tímto rozhovorem, fungování nového magazínu. Ještě než začnu mluvit o sobě, chtěla bych strašně poděkovat Terezce Foltové, protože na tomhle webu nechala ruce, a jsem si jistá, že bych to bez ní nedokázala dát dohromady. Co se týká příští sezóny, je v plánu zúčastnit se celého podniku RX Cup s mým Citroenem C2, a když vše klapne jak má, přála bych se svézt nějakou snadnější Rally soutěž.


Víme, že velkou novinkou byl start na 42. Rally sraz ŠKODA Bešiny, se Škodou 130 LR, protože v rally autě to byl tvůj debut zajímalo by nás, jestli přemýšlíš, že by ses do budoucna touto cestou vydala ?
Běšiny se staly mojí srdckovkou, protože komunita kolem škodovek, je naprosto fámozní, akci pořádal Škodateam, a já jsem nesmírně vděčná, že jsme tam mohli být, protože to bylo perfektně zorganizované, a já jsem si mohla bezpečně a v klidu přičuchnout k této královské disciplíně.
Dlouho mi trvalo, sehrát se s autem, jela jsem se Škodou 130 LR z dílny Tym- Motorsport, která je v tuhle chvíli už v Africe a připravuje se start Safari Rally, takže už to, že je to speciál na šotolinu, a já s tím jela na asfaltu mě děsilo, první Rz jsem sedla extrémně opatrně, věděla jsem, že i malá chyba by nás mohla stát velké problémy, a věděla jsem, že není kam spěchat. Vedle mě se posadil kamarád, Mára Hlávka, který se se mnou svezl na šotolinovém testu, a jelikož vím, jaký je srdcař, a jak motorsport miluje jsem ho oslovila, aby se mnou tento závod odjel, doufám, že to pro něj byl impuls a bude v tom pokračovat, protože se rychle učí, a je to parťák, na kterého se můžete spolehnout, takže jestli někdo sháníte spolujezdce, ber Máru. ( smích) 2 RZ už jsem zjistila jak se auto chová a začala mu trošku důvěřovat, 3 RZ jsme si už užili a na můj vkus jsme jeli i příjemné svižné tempo. Každý km jsme se učili, když člověk s čímkoli začíná ty počáteční zlepšení jsou rapidní, a mě to strašně baví sledovat. I přesto, že mě to moc bavilo, chci se primárně věnovat rallycrossu, myslím, že na rally ještě potřebuju dozrát, určitě ale nevylučuji, že se pro radost nějakou soutěž svezu, když bude příležitost, chytím ji za pačesy.


Bylo trošku překvapení, že se vedle tebe objevil muž, jako spolujezdec, asi by jsme čekali spíše ženskou posádku.
To ano, strašně jsem chtěla postavit ženskou posádku, a určitě to na příští závody mám v plánu. Ale tyhle závody se řešili na poslední chvíli, a chtěla jsem někoho, s kým jsem v autě už seděla, a vím, že mi důvěřuje. Nejsem žádná feministka, i když to tak může občas vyznít, a jak už jsem říkala, já ráda podpořím kohokoli, kdo miluje motorsport. Takže Mára byl jasná volba.


Takže hledáš spolujezdkyni ?

(Smích) Dá se to tak říct, pokukuju, zjišťuju, chci vedle sebe parťáka, kámošku, takže tuhle volbu nechci uspěchat.

Určitě by naše čtenáře zajímalo, jak se dá zvládnout tolik aktivit, protože málo kdo ví, kolik toho děláš, můžeš nám tedy nějak přiblížit tvůj pracovní týden ?

Teď nevím jak to podat, aby to nevyznělo, že jsem blázen. Co se týká práce, jako práce, tak pracuji ve dvou rodinných firmách, jedna je mého táty, to je stavební autodoprava, jezdím tankovat bagry, kupovat krumpáče a pomáhám, k čemu mě táta pustí. Druhá je mého kluka, tam dělám převážně marketing. Málem bych zapomněla na potisky oblečení. To dělám po večerech. Co se týká projektu, hodně času trávím na instagramu, kde komunikuji s holkama, domlouvám rozhovory. Také máme e-shop. Takže komplet správa e-shopu. A naše srdcovka magazín, na který díky bohu nejsem sama. Takže můj týden vypadá tak, že přes den se snažím být 100% máma, a večer když Honzík usne, začíná mi šichta. Spím málo a vím, že to není správně, ale všechno co dělám miluju a vím proč to dělám. A to je motor.

Honzíkovi už jsou skoro 3 roky, kdy ho do něčeho taky posadíte ?

Já jsem ze začátku měla hroznou potřebu plánovat, kdy co a jak, ale nějak zatím necítím, že by na to přišel správný čas, zajímá se, rachotu se nebojí. Chci na něm vidět, že to sám chce. V tu chvíli to pro mě bude mít obrovskej smysl, ale jestli bude chtít hrát fotbal, nebo tancovat, podpořím ho v čemkoli. Vím jaké to je milovat sport a toužit po každé příležitosti . A chtěla bych aby to zažil.

Pojďme si popovídat o novém magazínu, v čem se liší od toho starého ?
Nejpodstatnější je asi vizuální stránka, už nevypadáme jak fušeři, ale jako profíci ( smích) určitě chceme rozšířit obsah z pouhých rozhovoru, na články tiskovky, novinky ze světa motorsportu. Největší novinkou je asi záložka Profily závodnic, kde budeme postupně doplňovat, všechny závodnice, které s námi navážou spolupráci. Čtenář tam nalezne odkazy na sociální sítě, sponzory a prokliky na jejich webové stránky, což může být jeden z benefitů, který lze nabídnout potencionálním sponzorům. Chtěla bych, aby magazín pomáhal, a doufám, že bude.


Magazín spolupracuje jen s úspěšnými závodnicemi ?

( smích ) To je tak strašně vtipný, že se na to ptáš ty, ale chápu jak to myslíš. Ne a je důležitý o tom mluvit, spolupracujeme se všemi závodnicemi. Úspěšnými, začátečnicemi, napříč všemi disciplínami, není v mých silách oslovit všechny, když jsem někde na závodech a vidím ženu v kombinéze většinou za ní letím, a hned lanařím. Ovšem magazín a celý projekt není jen o závodnicích, ale i o holkách, které baví řídit nebo o řidičkách z povolání. Pokud máš ve svém okolí někoho, kdo by si zasloužil, abychom tu o něm psali a byl více vidět, nebo s námi chceš zrovna ty spolupracovat prostě se nestyď a napiš. Protože my budeme strašně šťastný, a přivítáme tě s otevřenou náručí.

Chceš na závěr někomu poděkovat?

Bude to klišé, ale děkuju rodině, že můžu, že mi pomáhají se vším co je třeba. Mamka hlídá Honzíka, aby se mnou nemusel lítat na stavbu, drží mě při každé depce. S tátou jsme si rok od roku bližší, je z něj parťák, který mi fandí, a podporuje dokonce i v motorsportu. Taky mému klukovi, tátovi mého syna, za to, že se mnou zvládá držet tempo ( smích) Taky všem, co mi s projektem jakkoli pomáhají. Není to jen o té práci co je vidět, nejdůležitější je ve finále to, kdo a jak se s námi spojuje. A já si vážím kohokoli kdo naší myšlenku šíří. Ve finále kdokoli, kdo se snaží nějak pomoct Českému motorsportu má můj dík. V neposlední řadě svým sponzorům, Midland oil, Maxagro s.r.o., Tym- Motorsport, Ouda Moto, Rac Autoklub Sedlčany.

Děkujeme Štěpánce za rozhovor (konečně po 5 letech) a přejeme spoustu úspěchů a šťastně ujetých kilometrů

Terka – tým #HOLKAZAVOLANTEM

FOTO: archiv Štěpánky

Sdílet článek

spot_img
spot_imgspot_img
spot_img
spot_img

Nejnovější články

Newsletter

Přihlaš se k odběru novinek